Alla inlägg den 11 augusti 2009

hmm

Av Veronica - 11 augusti 2009 20:47

wille har fortfarande ont i magen....

får kolla upp det i morgon om det inte har släppt till dess....

jag känner mig aldeles kalsvetig...

vet inte om det är som jag är lite dålig el bara väldigt varm...


i dag har vi inte gjort något vettigt alls

ska göra en macka till wille han måste få något i magen...

ha en bra kväll

kram

Av Veronica - 11 augusti 2009 11:31

god morgon...

ja ha det blev inget jobb i dag...

james har blivit jätte förkyld..

wille kräktes massa i natt och hade ont i magen..

jag är helt kall svetig och har ont i halsen och huvudet...

så nu ligger vi dåliga alla tre...

såååååååååååå trist...


moa hade också varit dålig i natt så vi har åkt på något allihop.

max säger jag också dålig och så läger han sig i sängen med händerna under kudden hahahahhaah

han är så sött...

nä nu ska jag försöka årka ducha så kanske man känner sig litte piggare...


fick dåligt samvete för att jag är hemma i dag...

dem har det tydligen jobbigt med många sjuka på jobbet nu..och karina lätt inte alls kry själv som svarade....


nä ha en bra dag kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards