Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

otur

Av Veronica - 22 augusti 2009 20:50

i dag skulle jag ha legat kvar i sängen...

började med att jag inte kunnde sova i natt...allt var fel

sommnade 30 min innan kl ringde...

snosade och höll på att försåva mig =(

när jag kommer ut till bilen och ska köra i väg så vägrar den starta..den är helt död =)

fick ringa till jobbet och säga att jag kom så fort jag kunde...

det var jag som började kl 6 så jag skulle ha avlöst natten men ingrid kom in tidigare så jag började halv 8 i stället...

så i stället för att få gå hem halv tre blev jag tvungen att sluta fyra snyft....

hur jag kom till jobbet...


blev att cykla..någåt jag inte gjort sen jag var tånåring...

blev litte vingligt i början men sen gick det rätt bra...

i backarna tänkte jag bara..trillar jag nu så kommer det göra ont hahaha

när jag skulle cykla hem så hade jag redan ont efter sadeln..

kan säga att jag ser verkligen inte fram emot cykelturen i morgon...

bilbatteriet har varit på laddning hela dan men det händer inget så i morgon ska jag få skjuts till biltema så vi kan köpa ett nytt bilbateri och hoppas att det är det och inte generatorn som har gått sönder..för då blir det dyrare plus att jag kommer stå utan bil i veckan vilket jag inte kan vara...

elände att vara så beroende av en bil...

börjar kl 6 i morgon så det blir upp kl fem så jag hinner cyckla och göra mig i årdning utan att stressa....


james har blivit dålig igen ...han har inge imunförsvar alls den manen...


i går så firade vi lilla godingen max som fyllde 4 år =)...

han gick och sa tack mamma för allt hela kvällen så han var nog rätt nöjd hahahah

han fick en svamp bob nalle som han blev jätte glad för...

ska lägga upp bilder men det blir en annan dag..nu måste jag lägga mig så jag orkar upp...har sömn att ta igen...


god natt

 
 
suzzie

suzzie

23 augusti 2009 01:25

Har ni kollat så ni inte har råkat ut för svininfluensan?? För ni har väll haft feber och mått illa ochså?? En vän till Thisse ligger sjuk i det och hon var i Spanien nyss..Får gå och kolla er kanske!? För då ska man stanna hemma så man inte smittar nån annan..Kanske därför Max blev så dålig också...tänkte på er när jag läste om det när jag var på sjukhuset och fick höra om Thisse´s kompis..Så du har det i tankarna!

Puss

http://www.suzziie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards