Alla inlägg under augusti 2009

Av Veronica - 11 augusti 2009 11:31

god morgon...

ja ha det blev inget jobb i dag...

james har blivit jätte förkyld..

wille kräktes massa i natt och hade ont i magen..

jag är helt kall svetig och har ont i halsen och huvudet...

så nu ligger vi dåliga alla tre...

såååååååååååå trist...


moa hade också varit dålig i natt så vi har åkt på något allihop.

max säger jag också dålig och så läger han sig i sängen med händerna under kudden hahahahhaah

han är så sött...

nä nu ska jag försöka årka ducha så kanske man känner sig litte piggare...


fick dåligt samvete för att jag är hemma i dag...

dem har det tydligen jobbigt med många sjuka på jobbet nu..och karina lätt inte alls kry själv som svarade....


nä ha en bra dag kram

Av Veronica - 10 augusti 2009 22:03

ja då var man hemma igen...

i morgon ska jag till jobbet i gen urk vill inte alls =(


resan har varit ok men jag är besviken den blev inte som jag räcknat med...

har varit på bättre semestrar...


barnen bråkade varje dag om något...

moa var bortskämnd och inget dög åt fröken....hon är sååååååååååå kräsen och bortskämnd...


jessi var jobbig på sitt sätt...

hon klagade över att det var varmnt..om hon såg tjock ut och om hon var fläckig i ansiktet...

hon satt med kläder på och fullt smionkad på stranden...

hon badade en gång...

hon ville inte att folk skulle se att hon hade seluliter..något man inte ser att hon har...

hon har ett sjukt dåligt självförtroende...hon vill se ut som 15 hela tiden...


det var dyrare där än vi räcknat med så vi hade inte råd med några utflyckter....

vi hamnade mitt i ett hotel komplex...

mt portionerna var sjukt små....killarna var ju alltid hungriga...


james flörtade med en bartender i pool baren vi var vid på kvällarna sista dan snaglade han på henne hela tiden...

sista kvällen fick vi så att vi kunnde gå ut själva och ha en romantisk middag...

vi åt mat och sen skulle vi gå och kolla lite ...

jag handlade en plånbok och efter det så blev james skit förbanad helt plötsligt för att jag bet summan och inte lyckats prut ner den....

har ingen aning om vad han blev arg för..så sa han att jag gnällde bara hela tiden ??????????????????????

så den kvällen blev helt förstörd...

jag blöev såååå ledsen och besviken...

verkligen en skit avslutning...


jag rekomenderar inte golden sands i bulgarien då kan man verkligen hitta bättre ålatser att åka till och lägga penngarna på....

men vi hade det lite bra också så det var inte bara dåligt....

vi åt ute varje dag och badade och solade en del....


james har blivit jätte sjuk här hemma och jag känner att jag också börjar bli förkyld....


här nedan kommer litte bilder från resan...

nu måste jag gå och sova så man orkar med dan i morgon...

god natt

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards