Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Veronica - 10 oktober 2008 19:47

hej hej....

ja då var det fredag igen =))) så skönt och denna helgen är jag dessutom ledig igen.....


nu sitter jag helt utslagen i soffan och orkar verkligen inte röra mig en meter.....

har jobbat i dag och sen efter jag hämntat och kört hem barnen så åkte jag till simhallen och simmade ett par längder.... såååå skönt äntligen har jag börjat komma igång med träningen i gen det behövs..min kondition är inte som den borde längre hmm....skulle ha gått med min vän men hon fick förhinder i dag så jag gick själv....de var bara jag och tre st till i hela basängen..ingen rusning med andra ord hahahaha


fick veta av min kompis att hon blivit inbjuden på middag till mig i morgon det som gjorde mig paff var att det var inte jag el james som bjudit hem henne utan james syster gjorde det...störde mig något fruktansvärt man bjuder inte hem andra till nån utan att man kollar att det är ok....nu så skulle jag ju kolla med dem men har haft fullt upp med jobbet och bara helt enkelt inte hunnit tänka något om helgen över huvud taget.....men det kanske bara är jag som är lätt irriterad igen....


nä nu måste jag ducha av en litte kille som stinker något fruktansvärt här bredvid mig en blöja som ska byttas urk sen ska jag lägga honom innan jag själv ska titta på idol =))) kram och god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards