Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Veronica - 11 oktober 2008 14:35

nu ligger jag helt utslagen framför datan i sängen....har varit och simmat en timme i dag så nu har jag tränat varje dag sen i tis är helt slut känns att man inte är van längre, det tar alltid ett par dar att vänja kroppen .....jag har litte träningsverk just nu hahahah och min kropp känns som kokt spageti hahah men det är en skön känsla då vet man att man har varit duktig....


jag gör inget speciellt just nu och orkar inte göra det heller ska bara slappa resten av kvällen det är min lediga dag...sen nästa vecka jobbar jag för fullt plus träning så då har jag inte mycket tid till något annat....i dag ska jag göra min hembackade pizza mm mums...rose och micke kommer över ska bli skoj....dem älskar min pizza den är känd bland vännerna här nere i skåne hahahah.


tänkte jag skulle se om jag kanske orkar pärla litte det var ett tag sen sist eller om jag bara ska läsa min bok i dag...håller på och läser liza marklunds nya bok....hon är så grymnt bra jag älskar hennes böcker =))

nä nu ska jag fortsätta och göra ingenting hahahaha

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards