Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Veronica - 15 oktober 2008 21:57

har ont i foten efter att jag halkade i affären

har ont i huvudet

känner mig matt och svimfärdig

har en sjuk karl hemma

har en sjuk hund som jag fick veta är alvarligt sjuk men vet inte vad...provsvaren kom i dag och vissade att det var något alvarligt och det finns ingen medicin som funkar mot det....så nu måste jag ta ett svårt beslut...avlivning el prova en speciell hundmat plus en spolning av örat med en ätikalösning (han är jätte känslig mot olika foder...får sår och eksem av dem flesta dessutom blir han illamående)

vad ska man göra ???? han ser inte och känns inte sjuk men vi vet ju inte vad som är fel och om HAN LIDER.....

är trött till tussen

har en massa arbete på jobbet som man inte hinner med som man ska

ungarnas aktiviteter behöver planeras in noga

max simning blev inställt i dag orkade verkligen inte åka...

deprimerad

orolig

ledsen

penga problem...fårinte ihop det till räkningarna och har inga penngar till mat...dessutom kom en extra utgift nu då jag fick påminelse på barnens simlektioner som jag trode men inte hade bet.....

är hellt snurig och glömer saker

i går på jobbet skulle jag smälta choklad över vattenbad..enda problemet var att jag glömnde att sätta i vatten i klastrullen

har ont i hella kroppen framförallt ryggen kan knappt röra mig ibland

ska hinna med hem...tvätta, lagamat, bet räkningar ,handla, fixa med barnen

sköta min träning

vänner som stör sig på ingenting

hinna umgås med mina vänner

ingen tid till min hobby längre

har en liten son som vaknar på nätterna nu för tiden och väcker mig...så jag får aldrig sova ut ordentligt på nätterna längre....får hoppas det går över snart...

JAG ÄR BARA SÅÅÅ JÄKLA TRÖTT!!!!!

vet inte vad jag ska ta mig till...allt ansvar och allt som JAG måste hella tiden.....som ni märker så har jag inte haft nån vidare bra dag i dag.....listan kan göras ännu längre men jag orkar inte skriva mer...

nu ska jag försöka se litte på tv innan jag lägger mig.....behöver försöka få sova ordentligt till i morgon så att jag orkar med en ny dag....

kram och god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards