Alla inlägg den 4 december 2008

Av Veronica - 4 december 2008 21:52

i dag är verkligen ingen bra dag....

på jobbet har jag varit såtrött så att jag skulle ha kunnat sommna mitt i arbetet....

i morse så var det som en skrisko bana på vägarna...

fick veta av jessi att hennes och james kusin hade hört att james hade träffat en jätte hemsk tjej...

då har james mamma gått och snackat en massa skit till deras släktingar och till andra människor om att ajg var jätte hemsk och att jag bara åt utan att bjuda dem när dem var på besök...och jag och james passar inte och bl bl bl...

för det första så vissar sig aldrig den käringen sig här kanppt...hon skitter ju i pojkarnakommer två gånger omåret och ger presenter till dem men det är allt...

och för det andra så bjuder jag alltid mina gäster på något....

hon klarar verkligen inte av att se andra ha det bra...hon måste förstöraoch snacka en massa som inte stämmer för att hon själv ska kunna må bra....

jag känner mig såå jäkla besviken och ledsen...men samtidigt så fick jag det ju bara bevisat nu att hon inte tycker om mig...det har jag sakt länge...

men det är ömsesidigt för jag gillar inte henne heller.....


sen så har jag dessutom fått min mens som har behagat att dycka upp i gen....

och den påverkar mig hur mycket som helst...

är så lätt retlig....och mår inge vidare i kroppen heller jobbigt...

i kväll har jag suttit och pysslat litte med rose =) något skoj och positivt hihi

nä nu måste jag ha min skönhets sömn så jag orkar med jobbet i morgon...

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards