Alla inlägg den 7 december 2008

Av Veronica - 7 december 2008 21:53

hahaaha ja nu har han tappat en ny tand igen ....

nu har han tre tomma platser i överkäken och två i nedre hihih wille ser så gullig ut när han ler hihi

jag sa till han att han tappar så många tänder nu för att han vill ha en massa penngar hahaha

han sparar penngar så han kan köpa ett lego =))


tänk nu är det andra advent redan snart jul bara två och en halv vecka kvar helt sjukt....tiden springer i väg...

nä ha det så bra och god natt

Av Veronica - 7 december 2008 16:07

i går var vi på kalas...firade moa...

vi var hemma hos marcus och åt middag och sen badade vi tunna och spelade alfapet på kvällen..riktigt trevligt...

james blev ju onykter och vi fick vänta på honom som vanligt i bilen innan han kom....

blev rätt så irriterad på honom...

vi har ändå två barn i bilen som behöver komma hem...

han blev skit sur på mig och pratade inte med mig sen....när vi vaknade i morse så var han fortfarande sur...

han kan bli så jäkla otrevlig ibland...


innan på fm i går så var jag på julmarknad med chipe det var riktigt trevligt =)

det är så mysigt att gå på julmarknader...känna alla dofter och prov smaka en massa goda saker ...


i dag har jag sovit halva dan och den andra halvan har jag bra legat i soffan och kollat film på datan.....

är så tröt från i går dessutomär jag småförkyld i dag...så jäkla jobbigt...

nu måste jag snart börja med nån mat så vi får nått i magen för james lär inte göra någoti dag....

nä nu orkar jag inte skriva mer...

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards