Alla inlägg den 5 december 2008

Av Veronica - 5 december 2008 23:42

ja då dök hon upp...

hon komöver i kväll och lämnade julklappar...hon försökte prata med barnen men dem sprang runt och lekte och sket i henne sen sommnade max =)

han har ju knappt nån aning om vem hon är....

så sitter hon här och är så himmla trevlig och låsas att allt är så jäkla bra...fast jag vet att det bara är spell...

hon vet ju inte om att jag vet att hon har snackat skit om mig och att hon inte gillar mig....

innan hon gick så sa hon att vi kanske kunnde komma och hälsa på i mellan dagarna...för hon var ledig dåoch det fanns sovmöjligheter...

öhhhh

tror hon på det själv att jag skulle välja att sova över....hahahaha hon är rolig....säg en orsak till att jag skulle det ...!!!!

ja det skulle vara för barnens skull om dem skulle vilja det....


i dag har jag gjort ett hello kitty halsband till moa som hon ska få i födelsedags pressent....vi ska fira henne i morgon...

nä nu har jag inge mer att skriva ska nanna kudden aldeles strax =)

god natt

Av Veronica - 5 december 2008 23:42

ja då dök hon upp...

hon komöver i kväll och lämnade julklappar...hon försökte prata med barnen men dem sprang runt och lekte och sket i henne sen sommnade max =)

han har ju knappt nån aning om vem hon är....

så sitter hon här och är så himmla trevlig och låsas att allt är så jäkla bra...fast jag vet att det bara är spell...

hon vet ju inte om att jag vet att hon har snackat skit om mig och att hon inte gillar mig....

innan hon gick så sa hon att vi kanske kunnde komma och hälsa på i mellan dagarna...för hon var ledig dåoch det fanns sovmöjligheter...

öhhhh

tror hon på det själv att jag skulle välja att sova över....hahahaha hon är rolig....säg en orsak till att jag skulle det ...!!!!

ja det skulle vara för barnens skull om dem skulle vilja det....


i dag har jag gjort ett hello kitty halsband till moa som hon ska få i födelsedags pressent....vi ska fira henne i morgon...

nä nu har jag inge mer att skriva ska nanna kudden aldeles strax =)

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards