Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Veronica - 6 januari 2009 19:55

så skönt det är att träna...

kroppen blir trött på ett behagligt sätt och man känner sig väldigt pigg

i dag har jag varit ute och gått i en och en halv timme med rose

vi har kommit igång nu...

i morgon ska vi simma =)

det kvittar hur trött man är innan , så fort man kommer i väg så piggnar man på igen =)

i natt så hade jag svårt att sova hade såååå ont i mina ben kunde inte hitta någon ställning att sova på som var bekväm...

dessutom frös jag som attans i natt låg och skakade...

hade täcke en filt och morgonrocken på mig....

så när jag började kl 06 så var jag rätt trött..

imorgon så ska max till dagis och wille till fritids igen efter att ha varit lediga i två veckor hihih

dem kommer vara rätt slut i morgon när dem kommer hem....

tycker det är skänt nu när allt går tillbacks till det vanliga igen och alla röda dagar är över (för tillfället)

nä ska slappa litte vid tv sen måste jag sova i natt kommer jag nog sommna utan problem..

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards