Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Veronica - 16 januari 2009 19:11

jag kan bli såå irriterad för mindre..är det för mycket begär att folk lyfter luren och ringer och medelar om det blir några ändringar???

sitter man hemma hela dan och väntar på att man ska i väg..och hade man inte ringt själv så hade man aldrig fått veta att det slutar med att man får gå själv till badet...


jag har varit i väg och simmat i dag...det är så skönt men jag tog i redan från början och sen var jag helt slut och orkade inget mer...

bastun eftråt el bubbelpoolen är mödan värd =)


känner mig aldeles hängig börjar bli sjuk men det vill inte bryta ut ordentligt....

trött är jag hela tiden också och glömer saker...tankarna är överallt och ingen stans nu för tiden hihihi

ja det blir väl så när man börjar bli gammal hahaha


har småpanik måste årdna massa saker på bilen innan besiktningen och det måste bli klart innan nästa månad för sen är det körförbud annars och jag ska ju upp till sthlm nästa månad också så jag har inte mycket tid på mig...urk


i dag fylde min stål mormor 87 år =)) GRATTIS!!!


saknar min familj, länge sedan jag såg dem....ÄLSKAR ER!!

ska bli så skönt att åka upp till sthlm en vecka..var länge sen sist..

ibland kan man få hem längtan hhihihih

nä ska lägga barnen och sen plocka fram mitt fre godis och se på lets dance...


jag ska nog ha ett glas med ice coffe också såååååå gott...

blandar en påse ice coffe i 2 dl kal mjälk och sen i med isbitar mmm gott har fått nipran på det..har drukit hur många som helst....inge vidare för kalori intaget där emot men va fanken något gott måste man ha i bland..hiih

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards