Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Veronica - 7 januari 2009 22:24

nu har det verkligen blivit vinter...

snö och 12 minus grader...

brr kallt jag är verkligen ingen vinter människa...

blir alergisk mot kyllan hahahhaha

jag längtar så till våren och sommaren nu...

man kan inte köra för vägarna är som stora skridsko banor...urk

vi har haft upp till 16 minus här...det pendlar från dag till dag...

i natt blir det kallt det var 9 minus redan när jag kom hem från simmningen..

våra vattenledningar och pump har haft problem med det kalla vädret..

en morgon vaknade vi utan något vatten

andra dagen fick vi vatten i kök men inte i badrumm

i går fick jag vatten i badrummet men inte i köket..

i dag har vi haft vatten överallt som tur är..

i morgon måste jag verkligen ta och tvätta litte kläder..

högen bara växer och växer...

nu ska jag snussa kuden så man orkar upp i morgon..

wille börjar skolan igen...

nu ska jag vara ledig två dar innan jag jobar fyra igen...

jag har träning varje dag utom på lör då får jag villa från träningen men jag jobbar i stället så jag får motion i alla fall..

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards