Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Veronica - 2 juli 2009 22:02

säger bara en sak...

fy fanken vad klibigt det är....

då har det ändå åskat två dar men det är ändå fuktigt klibbigt i lufften man kan inte röra sig det minsta utan att man r som en pöl....

urk..

jag gillar värmen men inte när det blir så fuktigt i luften...

man orkar knappt göra något och att jobba ska vi inte tala om...

ska upp och jobba i morgon urk vill inte men jag är ledig i helgen i alla fall...


men lör ska vi i väg på dubbelt barnkalas i helsingborg...

i dag var jag och badade med barnen en stund och moa och jessi var också med men vi blev inte borta så länge alla bara gnällde och bråkade och ingen av barnen lyssnade...

jag kan bli sååå tokig på dem...

tänk er att ha en som har 3 års trots och en som har 7 års trots..

dem två jobbigaste trots åldrarna förutom tonåren...urk säger jag bara...

jag hoppas dem kommer ur det snart...


nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar...

jag loängtar sjukt mycket efter semestern...

har en massa skoj att se fram emot....

nä nu ska jag ta en kall dusch innan jag går och lägger mig...

behöver dricka en litter vatten också känns det som...

ha det så bra kram och god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards