Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Veronica - 19 juli 2009 17:36

ja då ahr man varit i stor stan i tre dar...känns som jag har varit här jätte länge....

i fredags tog vi det bara lungt...

resan gick bra förutom litte små gnabb från pojkarna...

dem fick äta på mc donalds i mjälby och sen gick det fort sista biten...


i lör så var vi ute på gålö och kolalde på jannes båt och så badade vi litte..eller barnen plaskade litte...

jag doppade mig en gång bara det var så kalt i luften när inte solen var frame...


sen var jag en snabb sväng till farsta och sen åte jag hem till sus..

där gjorde vi ss i ordning och sen stak vi till söder och åt middag och drack goda drinkar ihop med inger och två kompisar till dem...

blev en riktigt mysig kväll =))

jag hade trevligt och det var skoj att bara gå uit och sitta ute och äta och prata det gör man aldrig annars...

trist bra att jag fick sån huvudverk på kvällen...


sen sov jag hos sus =)


i dag sön så åkte jag och gick på bio med barnen och mamma...vi såg ice age 3...

första gången max var på bio...=)

gick bra men han blev lite rastlös...

sen små gnabbades ju killarna småt med varandra hela vägen hem och dem har fortsatt sen vi kom hem =(((


jag är helt slut i dag..känner mig små backis och är trött hihihih

det blev ju inte ens så mycket att dricka...

ska ta ett avkopplande bad i kväll....=)

nä nu ska jag hjälpa mamma ut med hundrana innan vi ska äta middag...

kram och ha en trevlig kväll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards