Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Veronica - 26 juli 2009 21:26

ja då har man blivit 30....

skumnt det låter...

jag lever fortfarande kvar i 20 något hahahah


i går hade jag fest för mina vänner...

blev en rätt lyckad kväll =) och vi få som blev kvr hade det trevligt...

jag fick en massa fina pressenter...

fick pressent kort på 200 kr på panduro

300 kr på hm

ett par skor

en stor lyckta i trä jätte fin

en chokladask och ett japanskt träd med rosa blommor..kommer inte ihåg vad den heter....ska hitta en bra plats ute att plantera den bara =)

jag fick en weekendresa..vart vet jag inte än för den var inte färdig planerad helt =)) jag kunnde välja att åka själv el åka med james...

sen fick jag duchkräm,bodybutter och te


maten och tårtan gick åt så jag förmodar att folk tyckte det var gott =)

eller så var dem bara väldigt hungriga hahaha


folk stannade inte så länge...

men sara är höggravid och dem renoverar hemma och vill få så mycket klart som möjligt innan babyn kommer...hon har 10 dagar kvar...=)

chipe och dem fick också åka hem tidigt för lilla sofia blev trött och behövde hem och sova..dessutom hade ben och danne precis kommit hem från turkiet....

två av mina arb kompisar kom över vilket var jätte skoj =)

vi som festade blev bara kalle katta micke och jag och james..dem sov över hos oss..


jag blev besviken på jessi...

hon kom och sa att hon inte skulle dricka något...

stannar litte mer än en timme bara

sticker sen hem med linda (som jag bjöd..hon är kompis med jessi...för hon undrade om hon fick komma)för att sen gå ut och festa med henne på lucky i stället...vilket hon gör varanan helg....hon kan festa när som helst med dem andra..jag fyller bara 30 en gång och detta var en födelsedag jag v erkligen kännde för att fira för en gång skull....men den var inte tillräcklogt viktig för henne...så ajg känner mig litte ledsen för det...rose var inte heller kvar länge...hon kom och hade sin nya kille med sig men dem stack så fort micke kom vilket jag kan förstå i och för sig...men hon hade fått ledigt i dag för att kunna fir med mig och hon väljer att vara med killen i stället....ännu en liten besvikelse...dem två som står mig närmast och som jag trode skulle fira med mig var dem som försvann efter en timme......dåligt tjejer!!!!annars hade jag trevligt...trött efter resan hem dan innan bara...sofi var först med att grata mig...hon ringde från spanien ett par minuter över tolv på lö morg/fr natt och sjöng för mig...och halva spanien med lätt det som hahahahahahahade varit skoj om hon hade kunnat komma men förstår att hon har fullt upp..hon har ju blivit chef på jobbet nu ju =)))i dag är vi supper sega...har inte gjort något alls mer än legat i soffan och slappat framför tvn....jag fick tårta och fina pressenter av familjen också innan jag åkte hem =))TACK...ÄLSKAR ER !!!!nä nu ska jag fortsätta att slappa litte =)ha en fortsatt bra kväll kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards