Alla inlägg den 2 september 2009

Av Veronica - 2 september 2009 19:44

hej

jag har fått frågan vart man kan hitta och se mina smycken..

tyvärr har jag inte hunnit göra någon hemsida än men det är på väg...

jag lägger in några foton här på ett par av mina smycken har mycket mer...

ska försöka få ut dem på en sida så fort jag kan...


man kan köpa alla mina smycken och beställa i önskvärd färg och storlek..har man egna önskemål på utseende går det också =)


ska så länge tills jag har en hemsida lägga ut bilder på smyckena här i den utsträckning jag hinner =)


kram

Av Veronica - 2 september 2009 19:21

ja då ska man se om man kna skriva ett par rader var ju ett tag sen tiden springer i väg och den räcker inte till allt man vill och måste hinna göra...


i måndags träffade jag rose och vi åkte till malmö för att strosa runt litte..

men det blev inte som vi tänkt oss..

när vi kommer ner så fick vi parkera bilen vid turning torso för bilen blev överhettad..så vi fick ta bussen in till stan...

när vi kommer fram börjar det regna...och affärena hade öppet en halvtimme till =(

till slut hamnar vi på expresso house och sitter där och snackar och dricker gott kaffe =)

sen tar vi bussen tillbacka till bilen men den blir varm direkt igen men vi lyckas få den till en bensinmacck...ringer en kompois som ska hämnta oss..

vi får vänta i 2 timmar så där sitter vi mitt i natten och dricker kaffe från mc donalds och väntar på skjutsen hem....

rose fick ringa en bärgare dan efter för att få hem bilen...


tidigare på dan klantar jag mig en massa på jobbet..så det var ingen vidare dag..men vi hade rätt trevligt ändå hahaha


i dag var jag i väg till hm och handlade för mitt pressentkort som jag aldrig fick användning av i mån...

är ledig i morgon också sååå skönt behövs jag känner att jag börjar bli förkyld..mindre skoj...

nä ha en fortsatt trevlig kväll

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards