Alla inlägg den 23 september 2009

Av Veronica - 23 september 2009 19:19

nu har jag gjort det igen....

glömmer bort bloggen

jag har såå mycket att tänka på och göra så man varken hinner eller orkar...

dem dagar jag varit ledig ahr jag verkligen inte gjort något mer än läst böcker...

har nog läst ut tio böcker på nån vecka bara...hahaha

får såna perioder då jag bara läser och läser..james säger att jag snart kommer se ut som en bok själv...

jag har fått sjukt mycket att göra på jobbet...

man hinner inte med...


ska snart köra och hämnta wille på scouterna första dagen för honom där i dg =)

vi som är hemma sitter alla vid varsin data hahahaha måste se roligt ut...

på lördag firar jag och james 2 år som gifta sancka om att tiden springeer i väg...james fyller år också =)

vet inte vad jag ska hitta på för något...


max har börjat gå en gång i veckan hos logopeden nu för att dem ska kunna göra en utvärdering och se vad man ska träna med honom innför skolan om två år =)

wille har blivit sjukt duktig i skolan är såå stolt över honom...

lärarna berömer honom en massa och simmningen går också jätte bra för honom =))


i okt ska jag gå på ladie night med en kompis vi fick dem sista biljetterna ska bli skoj =))

roligt att göra något själv som inte innefattar man och barn...jag gör sällan något bara för mig själv..

för jag har ju alltid barnen i stort sätt...


i går missade max  sin simning för att ajg inte kunnde bada med honom och james skulle ha gjort det men hade för ont sa han när han kom hem från jobbet...

blev såå iriterad för jag tycker gott att han kan anstränga sig litte mer och engagera sig mer i oss än han gör....

han är så van och bekväm jag gör ju allt...

men sen är det tydligen för bra för man får skit för det när han är på dåligt humör...

killar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ibland hade det varit lättare att leva själv...

men jag är väl extra kännslig och lätt iriterad just nu..


nä nu ska jag slänga in tvätt i torktummlaren och sen hämnta hem en av mina godingar...

sen blir det att få dem i säng och jag ska se idol sen blir det sängen för mig också...

är trött och behöver vara utvillad till i morgon..

ha en bra kväll

kram





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards