Alla inlägg den 11 september 2009

Av Veronica - 11 september 2009 21:51

ja här hade dem gjort om sidan...kännde ju inte igen mig när det var dags att logga in Förvånad

ja ja det blir nog bra detta också får vi hoppas hahaha


max var till tandläkaren i dag och han var jätte duktig..han satte sig direkt i stolen och så gapade han stort hahaha såå sött den lile...


såg på idol i dag också..än så länge tycker jag inte att det är någon som har varit så där wow...men man behöver väl få se alla som gått vidare igen för att kunna hitta sin favorit...nu får man mest se dem som inte kan sjunga...

kan verkligen inte låta bli att titta...

känner att jag blir aldeles generad och tycker det är pinsamnt när man hör vissa....men som sakt var så kan jag ändå inte låta bli att kolla haha


james sitter och spelar sims 3 han har fastnat i det hahaha kommer ihåg när jg spelade sims man satt i timmar...man fastnade..jag ska få sims tre till min data också..är inte mycket för data spel annars men detta spelet tycker ja om =))

nä nu ska jag slappa litte i soffan innan jag går och lägger mig i vår renbäddade säng =))god natt och alla ni andra som ska ut denna fre kväll får ha det så bra kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards