Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

min helg

Av Veronica - 26 oktober 2008 20:06

ja ha då ska vi se vad har hänt under min helg ?? =)

vi börjar med fredan...då var jag ledig och på kvällen åkte jag och rose och en vän till henne hem till en kompis till oss i helsingborg på sexparty..vi hade skoj och hon som höl i det var supper rolig hihihih vi hade en väldigt bra kväll med go mat och vin =)sen tog resan hem 40 min längre för rose körde fel hahahaha så vi fick en fin rund tur och såg många natt djur hahaha som rådjur, katter, harar, groda, iller och nattfjäril hahaha vi hmanade mitt ute i ingenstans och hade noll koll vart vi skulle men vi kom hem...som tur han vi tanka bilen innan hade inte varit skoj att fåmotorstopp hahahahaha


sen lördag så var jag och hjälpte frans och sara att starta deras bil med hjälp av startkablar för dem fick inte igång sin bil ....jag och sara tog en fika innan jag körde hem igen, när jag kom hem så fick vi besök av ett annat kompis par till oss innan vi  sen på kvällen åkte vi hem till jessi och marcus på middag =) det blev grillat mm gott =)

vi blev där till sent i natt...


och så har vi i dag sön...dåvaknade jag av att jag måde dåligt..HAR BLIVIT SÅÅÅ FÖRKYLD urk så iriterande....jag blir bara segare ju mer kl blir...så ingen vidare bra söndag...dessutom har det spö regnat hella dan....se om man klarar att gå till jobbet i morgon hoppas det för jag har inte tid eller råd att vara sjuk nu...har suttit och lyssnat på beyonce-if a were a boy hella kvällen MIN APPSOLUTA FAVORIT JUST NU hahahaha

kl är bara halv 9 men det kännssomkl är mer man har inte ställt om sig till vinter tiden än =) tar ett par dar.....

jag har till och med fått litte pärlande gjort denna helgen sådet har blivit några nya halsband....ett orange som går i halloween tecken  =)

nä nu ska jag se litte serier i sängen och sen försöka att få sova litte så man kanske är litte mer utvilad i morgon god natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards