Alla inlägg under december 2008

Av Veronica - 2 december 2008 19:35

ja då har man varit ledig i två dar och vad har jag hittat på...

i går så städade jag här hemma hella dan och julpyntade så nu är det så julefint här hemma  hihihi mysigt

sen på kvällen kom vänner över på middag..jag bjöd på min berömnda hemma gjorda pizza =)


helgen jobbade jag så vi firade inte första advent förän i går hihi

nu har ner räkningen till julafton börjat...



i dag så har jag och max bakat bullar medans wille var i skolan så nu har vi hella frysen full med kanelbullar och vaniljbullar =))

mm gott...

finns det något bättre med en varm bulle och ett glas kal mjölk??

i helgen ska jag göra lusse katter...man får ta allt litte i taget nu som ska göras till jul så man inte står med allt på slutet....

min tid räcker inte till som den är nu....

nu ska jag bara slappa nån timme innan jag går och lägger mig ska upp och jobba tididgt i morgon...

ska se sex in the city filmen nu =))

ha det bra kram och god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards