Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Veronica - 12 februari 2009 21:25

ja då var vi i sthlm =))

så hemma det känns men ändå inte ...=)

jag märker att jag är inte van vid stortstan på samma sätt längre efter att man själv bor i skogen hahahha

var i farsta centrum i dag och strosade omkring lite och jag blev almänt irriterad på var och varanan människa hahahaha

folk skiter verkligen i andra här...bara dem kommer fram ...


barnen vissade dessutom inte upp sin bästa sida direkt heller när vi var i affärena..på hm sprang dem runt och tjoade och jagade varandra och gömde sig och lyssnade inte alls för fem öre....

blir vansinig på sådant betende...

vet inte vad dem har hamnat i för en trots ålder nu...dem kan kanppt vara tillsammans nu utan att dem hella tiden bråkar med varandra...

båda trissar upp den andre...

jag skäms när dem uppför sig så ute....


nu litter den miste och sover helt utslagen efter dagen han var så trött redan när vi kom hem och apptiten var det inge fel på heller =)) för en gång skull så åt han riktigt bra...något magiskt när man är hos mormor då äter han så man blir chokad hahahah

wille har badat och ska lägga isg nu han var trött han också =))


själv ska jag dricka litte te med mamma innan jag också drar mig tillbacka och nannar kudden...

ingen av oss ä vana vid dena luften än hahahah

nä sov gott

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards