Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Veronica - 23 februari 2009 16:01

åhhhh vad jag avskyr att vara sjuk..

jag har så ont i pannan och vid ögonen så det ahr nog satt sig på mina bihålor nu urk...

i går hade jag så ont att jag mådde illa...

i dag ahr kag kunnat sova halva dan..

max fick vara på dagis till 14 och wille är hemma hos en klaskompis och leker till kl 18

james kommer snart hem....


hela min familj blev sjuka dem också..men ungarna har än så länge peppar peppar ta i trä klarat sig...

men nu har dem ju varit lediga länge från skolan och dagis så allt kommer kanske  sen men vi får hoppas inte...

jag ska jobba tre veckor sen är jag ledig en vecka sååå sköänt...

då ska jag abra små pyssla hemma

pärla litte något som jag inte har hunnit göra på länge

hade tänkt sitta i kväll men orkar inte


jag och mina systrar verkar alla tre gå igenom varsina deprissioner just nu..alla på olika sätt och över olika saker...

men det kommer i kapp en allt som ar hänt...det är inte konstigt..

det jobbiga är att komma ur det..

men vi är starka och vi har klarat det inna och vi ska klara det nu också


ÄLSKAR ER MINA SMÅ SYSTRAR =) !!!!

ÄLSKAR MAMMA OCH MORMOR

ÄLSKAR MINA BARN

OCH ÄLSKAR MIN MAN

ÄLSKAR MINAVÄNNER


det finns så mycket som vi har att vara tacksamma för...

om man ser det från andra håll ¨så har vi det ändå rätt bra

visst man vill alltid att saker ska vara bättre men det farliga är att man ser bara saker man vill ha- ska ändra sig man stannar inte upp och ser sig omkring och uppskatar det man har....


vi är en familj som gått igenom mycket men vi har varandra

vi har tack över huvudet

vi har mat på bordet

vi har litte penngar...så att man ändå kalrar sig precis visst skulle man vilja och även behöva mera i dagens samhälle..men vi har åtminstonde något

vi har nära och kära som älskar oss, vänner som finns där för en

vad mer kan man önska sig igentligen...


finns folk som lever i krig

svälter

dör varje dag

som inte har någon familj som älskar dem

vissa lever i förhållanden där den ena misshandlar den andre

vissa bråkar dagligen

så som sakt var man kan ha set sämre..även om man även alltid kan få det bätte..

men det blir inte bättre av sig själv...

man måste själv få saker att hända

jag tror på att saker händer av en anledning..vissa saker behöver man på något konstigt sätt gå i genom för att man ska kunna utvecklas och för att man ska lära sig något...

ens erfarenheter är det som formar oss till dem man är...genom dem beslut som man själv fattar...

ingen annan kan bestämma över en annan..


som för mig ex...hade inte jag den där dagen gåt ut på nättet vid precis den tiden som jag gjorde så  hade jag inte träffat james...

jag hade inte haft mina underbara barn...

mitt liv hade sett anorlunda ut..


jag kan känna mig trött och irriterad och tycka att allt är så vardagligt med james men det är så livet blir efter ett tag när man levt i hop länge..

den pirande känslan kan bara finnas i början sen är det upp till var och en att försöka hitta saker att förnya den kännslan på...

när den kännslan försvinner  så måste man kunna känna annat..

som att man är världens bästa vänner, kärleken förändras i takt med att man själv utveckals i förhållandet....

det är tufft att leva med en och samma persson

man ska kompromisa med en annan viljestark personlighet..

alla förhållanden har perioder som går upp och ner...

det viktiga är att inte bara ge upp utan kämpa för det blir bättre...

det är så man kommer till nästa nivå i förhållandet...

oj detta blev ett väldigt långt och djupt inlägg =)

ha en trevlig kväll

kram






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards