Alla inlägg den 26 februari 2009

wow

Av Veronica - 26 februari 2009 22:48

i dag fick jag en överaskning av rose...

jag fick alla hennes pärlor..

fick det i förtidig 30 års present....

hon kommer ju inte ha tid med dem alls nu när hon startar resturangen....

jag behöver bara en massa kunder nu som vill köpa mina smycken....

ska försöka få ut dem litte nu så fort jag hinner

stå vid ica med ett bord och sälja som några andra gör

se med bekanta om dem vill ha smycks partyn...


blev riktigt glad för pärlorna...

det är en massa som jag inte har så det blev ju en massa nytt...

då är det roligt att göra saker för man får nya ideer så fort man har litte nya grejer att jobba med....


annars har jag bara jobbat och ståt i hela dan...

varit med max på simning...

han älskar det verkligen och framför allt att vara under vattnet hiihih

en riktig fisk ...

nä nu har tiden sprungit i väg i gen..behöver sova om jag ska vara utvilad i morgon....

har en lång arbets dag framför mig...blir inte mycket sittandes i morgon inte...

ska nog åka och bada bubbelpool på kvällen el basta hade varit skönt...man behöver varva ner kroppen litte....

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards