Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Veronica - 25 februari 2009 22:30

i dag var min lediga dag...

jag och max följde med rose till nova lund och strosade i affärena litte...

hittade en svart vårjacka på hm som ajg köpte för mina bonus chekar plus att jag fick 50 kr rabbat på köpet så det blev riktigt billigt hihihi man ska ha tur nån gång

max köpte tre par kalsonger..som han behöver nu när han inte ska ha bläja på dagarna längre..

han vlde själv ut vilka han skulle ha

jag frågade om han skulle ha med bamse på men han sa nej och så tittade han och sen sa han jo bamse och tog ett par plus tre till

man fick tre för två vilket var bra

sen hittade han en tröja som han tog och höll mot sig och tittade..

jag undrade om han tyckte den var cool och efter en stunds funderingar så sa han bara nej och hängd tillbacka den hahahaha

han är bara så sött

han ska kolla och prova allt

han var och kollade in tjejtorsorna på vuxen avdelningen också hahahaha

sen gick han till kassan med kalsongerna och betalade med mina kort

sen bar han sin påse sj'älv och vissade stolt upp inköpet för james när vi kom hem..och sen tog han på sig ett par och la dem andra i sin låda hahahhaa

jag blir så färundrad över hur vuxen den lilla manen beter sig ibland hahaha


innan vi åkte hem så bjöd rose oss på middag på resturangen som hon och marcus tar över i april...

det var jätte fint där och max gillade lekrummet så det blev godkänt även av honom hihih


nu har jag fått in alla räkningar efter mycket om och men

ska nu lägga mig så jag orkar upp i morgon börjar tidigt

god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards