Alla inlägg under februari 2009

Av Veronica - 3 februari 2009 19:44

ja ha då har det varit besiktning dags igen...

tror ni bilen gick igeneom??

NÄÄÄÄÄÄÄ

jag ska ta mig tussan aldrig köra in bilen på besiktning några flera gånger

nån annan får göra det åt mig jag har bara otur

aldrig att den har gått igenom första gången....

urk va då otur

nu var det bromsslangen på båda sidor fram som var skadade och behövde bytas..

har en månad på mig att ordna det sen är det ombesiktning annars lir det körförbud

jag blir tokig på ALLA UTGIFTER

inkomsterna är ju inte så stora så vart ska man få penngarna i från????

jag hatar att allt handlar om penngar ...

man kan inte göra speciellt mycket utan att det kostar en massa penngar

hade jag inte varit så beroende av bil där vi bor så hade jag ställt av bilen och åkt komunallt emn jag har inte det alternativet att välja på längre hihi

svårt när man bor i skogen hihihih


nu jobbar jag bara fem dagar till sen åker vi till storstan såå skönt

jag har börjat min ner räckning...

barnen tycker det ska bli såå skojigt jag hoppas bara att dem sköter sig på tåget...

annars har jag inget roligt att skriva om i dag...

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards