Alla inlägg den 2 november 2008

Av Veronica - 2 november 2008 20:49

ja då har ungarnas höstlovsvecka tagit slut....i morgon är det dags för skolan igen.....vi har inte kunnat göra så mycket på lovet som jag tänkt eftersom jag blev sjuk så orkade jag inte såmycket och dessutom så jobbade jag sen men dem fick en litten hallowen penng av mormor som vi åkte och handlade för i går....dem köpte varsina bilar =) sen blev det ju lördagsgodis också det måste man ju ha...men dem verkar rätt nöjda i alla fall....


jag åt litte godis i dag men nu mår jag illa kan inte äta mycket godis längre för bara efter några bitar så blir jag illamående  =(


nu har verkligen vintern kommit det är så kalt ute vissa dagar....i fredags så var det halt på väggarna...dags att sätta ditt vinter däcken nu innan det kommer mer is el snö....jag AVSKYR verkligen denna årstiden....tar lång tid att komma iväg på morgon och så ska man stå och skrapa rutorna så att man kan se något...nä nu måste jag packa willes skolväska för i morgon och ta fram kläder till dem... god natt åter igen


Av Veronica - 2 november 2008 17:03

vill verkligen inte men måste....nu har vi bokat en tid på tis då måste vi avliva hampus....vetrinären tror han har canser och att han behöver få sommna in så fort som möjligt.....detta känns såååå jobbigt....jag vet att han får det bättre och jag kan inte ha han kvar hur länge som helst varken för hans skull eller våran ju längre man skuter upp saker dessto jobbigare blir dem....så nu är det bokat......


annars har här inte hänt så mycket mer än att jag är trött efter att jag jobbat hella helgen ska jobba 5 dar till innan jag är ledig....dessutom är jag små förkyld fortfarande mindre skoj....u måste jag läggamig en stund,känns somjag ska sommna mitt i mitt skrivande.....god antt



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards