Alla inlägg den 15 november 2008

Av Veronica - 15 november 2008 11:31

hej hej ja då var det min jobbe helg igen urk och förkyld har jag blivit igen dessutom till råga på allt....

i går så var jag ledig skönt...

james blev hemma i går för han har ont i knäna så han skulle ha en tid till läkaren och få det kollat...

när tror ni han fick en tid....jo på tor nästa vecka...

helt sjukt det hjälper ju hans problem nu...han kan knappt stå på benen för det gör så ont när han belastar knäna....

blir att åka direkt till lund i stället om det inte ger med sig...han kanske behöver röntgen och då måste vi in ditt ändå....

efter skolan så åkte jag och wille och badade i går han blev supper glad...han missade ju sin simning i tor tack vare att jag jobbar kväll...

sen blev det i väg och kolla ut en födelsedagspressent och handla litte mat..


nu ska jag snart köra wille till edvin han ska till honom på kalas i dag ...något han ser fram emot hiih

sen ska jag själv i väg till jobbet men jag ser inte fram emot det lika mycket hihih


ha en riktigt trevlig lör kväll alla ni där ute

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards