Alla inlägg den 10 november 2008

Av Veronica - 10 november 2008 19:13

hmm skrev jag något i går??? det gjorde jag nog inte el?!! hahahaha jag börjar bli gammal och senil...i går var det ju fars dag så de firade vi med att vara hemma och ta det lungt och så gjorde vi en god middag till james =)


i dag har jag varit hos tandläkaren urk inge skoj men det behövs ju tyvär ibland...tur dem har faktura men så fick jag veta i dag att det var sista gången jag får faktura för dem tar bort det nu..dem ska inte skirva ut det längre hade dem fått information om...så JÄKLA  dåligt...man vet ju aldrig vad det kommer kosta ....


sen har jag gjort litte halsband =)...städat mm

i kväll när jag stog och skulle göra en kladkaka så gick strömmen den var borta nästan en timme.....så det blev en riktigt kletig kaka hahaha.....max hade inget emot det han gillade smeten han stog med huvudet i hella bunken när jag kollade till honom efter att vi tänt en massa värmeljus hahahahaha


när störmen kom tillbacka så skrek max jippi och slängde sig på tv och tryckte fram bumpa hahaha

nä nu ska jag se på matprogramet halv åtta hos dig...

ha det bra kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards