Alla inlägg den 8 november 2008

Av Veronica - 8 november 2008 15:18

i dagvaknade jag inte på något bra humör....

är trött och irriterad, mår illa och har ont i huvudet...

mår verkligen inget vidare skulle kunns ligga och sova hela dan...men det kan jag inte vi ska snart köra till jessi och markus och äta middag...

jag har gjort en potatisgratäng och en kladkaka som vi ska ha med oss...

får hoppas att det smakar bra också bara =)

ungarna gör mig tokig dem springer runt och skriker och bråkar med varandra...

max bråkar och trotsar mot mig och kört över mina föter med sin gå bil har han gjort också....jag exploderar verkligen här hemma hella tiden i dag..

inget jag brukar göra...

fick fart på james han tog med sig barnen ut i garaget de håller på och gör flygplan där ute =)

jag känner mig bara sprik färdig på allt känner mig så arg och irriterad och ledsen

jag fick stå och skalla och riva potatisen själv fast jag bad om hjälp,

renbäddat har jag också fått göra och så tvättar jag...springer runt för att hinna få allt klart innan vi ska åka medans en sitter vid tv och dem andra bråkar...

åhhhhhhhhh

mina hormoner är verkligen upp och ner...

brukar inte vqara så här lätt iriterad....

ska nog ha min mens snart....har börjat må jätte konstigt när det är dags för den och när jag har min ägglosning....

sen blev jag iriterad över min svärmor ochhans ena syster...

dem kan hälsa på moa hella tiden men kommer aldrig över när dem ändå är i höör och hälsar på pojkarna...

dem ringde i dag och frågade om vi skulle komma på moas kalas..något jag inte ens visste att det var något datum bestämnt....

men jag och james jobbar den dsan så det kan vi inte...varför dem undrade var för att dem skulle lämmna julklappar då....

det kan dem väl komma hit och lämna elle??? bara jag som tycker det?!!

dem behöver inte ens engagera sig med packet när dem själva aldrig bryr sig....barnen behöver väl dem och inte en massa packet...

blir så arg över denna orätvissa....

man behandlar inte mina pojkar såå...

dessutom tänkte dem ge wille en kanin plus bur i julklapp men vi sa nej...

djur vill man själv gå och köpa med dem om man ska ha det om det inte är något specillt djur man har tittat på och önskar sig...

vi sa nej tack för dem kommer inte engagera sig i den så länge dessutom har vi ingen plats....

jag reagerar på spånet och det också...


vi har varit inne på att skaffa en katt...ungarna vill ha en...

har fått erjudande på två st men vet inte....

vet inte om det är bra nu..känner det är rätt skönt utan något djur nu....katter hittar man hella tiden....men samtidigt så skulle det vara skoj för dem men vi får se...det måste kännas rätt man kan inte bara skaffa ett djur för att man ska ha ett...


nä nu ska jag göra oss i årdning så vi kommer i väg... ska bada eld tunna i kväll ev ska bli skönt....

se hur länge jag orkar stanna är så trött men james kan ju åka hem med rose och micke om han skulle vilja vara längre än mig...

nä ha de bra alla och ha en bra kväll kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards