Alla inlägg den 25 november 2008

Av Veronica - 25 november 2008 12:58

jag tror jag blir tokig...

i dag har han gjort det igen..

hittat på hur mycket hyss som helst...

han har förstört min kamera så nu har jag ingen grr var lagom glad efter det...

sen hade han varit på james mobil men den var hel...som tur var

hält chokladpulver i en massa glas för han skulle ha oboy...

plockat ut en massa saker ur vitrinskåpet..haft sönder ett glas..

säger man till han så tittar han bara på mig och ignorerar en totalt....

han är helt hopplös i dag.

det var länge sen han var så mycket...

det jag blev mest arg över var min kamera....


ska snart i väg till jobbet och jag ser verkligen fram emot det..

så får james ta hand om trotsige max hahaha

ibland är det riktigt skönt att gå till jobbet...till och med fast man är förkylld..

måde verkligen inge vidare i morse men nu börjar det kännas litte bättre..

bara i kväll sen är jag ledig två dar ....

men man får väl sitta halva dan på vårdcentralen med james igen han ska ditt igen i morgon...

hans knän är inte bättre än, så dem får kolla upp det mer noga..


snön ligger fortfarande kvar här och kallt som attan är det också...

men nu är det vackert ute...

nä nu ska jag börja göra mig i årdning så jag inte kommer för sent till jobbet.

ha en bra dag där ute

kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards