Alla inlägg den 6 november 2008

ajj

Av Veronica - 6 november 2008 19:05

i dag är jag såå trött och har så ont i mina ben i dag att jag inte kan stå på dem n u knappt så jag ligger ner på soffan skulle kunna sommna på direkten...har en dag till att jobba sen får jag sovmorgon på lör hoppas jag...


wille tar detta med hampus riktigt bra max har inte sakt något han har inte frågat efter homon än heller....men de kommer nog....(gav honom massa krammar hella tiden från både er och oss =), han sat under dan i soffan med mig och åt ostfrallor hahahah han var så sött som en valp på nytt )


wille är SÅÅ DUKTIG blir bara mer och mer stolt över honom...han har mognat jättemycket denna terminen....i dag på simmningen så skulle dem sitta på sängkanten och träna på att dycka i stora  basängen....han ställde sig upp och stog upp vid kanten och dök i och sen simmade han tillbacka in till kanten han fixade det jätte bra och simfröken gav han jätte bra med beröm och sa att hon tyckte hans dyck var jätte fina =)))) det var bara han somvågade det =)))


nu ska jag se till så han kommer i säng .....

ha det bra  god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards