Alla inlägg den 5 november 2008

Av Veronica - 5 november 2008 21:27

i dag har jag varit i kristianstad på kurs hella dan...nutrition för äldre..det var jätte skoj var i väg med en arbetskamrat...vi har haft en riktigt bra dag men det blev upp tidigt i dag och i går så kom man ju i säng rätt sent så nu är man helt slut.....man är verkligen ovan att sitta still en hel dag och bara ta till sig en massa information...på jobbet hinner vi knappt sita när vi ska ha rast...

jag skulle vilja gå på en kurs varje vecka el nån föreläsning tycker det är såå skoj att lära sig nya saker hela tiden....nästa vecka ska jag också få gå på en kurs...då ska jag läramig om ett mätar instrument som vi sen ska använda oss av på avdelningen och jobba utifrån...spänande att se vad det blir....

nä nu ska jag gå och lägga mig men ha det bra god natt

Av Veronica - 5 november 2008 20:57

ja nu är hampus borta,  nu finns vårt lejon i himmelen och vaktar Tim....


farväl vår älskade hampus

du är älskad och saknad

det är så tomnt här hemma utan dig

finns inga ord att beskriva hur konstigt allt är...

fast du mest låg och sov el sprang i vägen så fyllde du en plats....

jag är så ledsen men känner mig ändå säker

du har det bättre nu, du slipper lida av sjukdomen mer,

du fick det bra och behövde inte lida

du har fått det bra och det ger mig tröst

älskar dig för alltid


det känns helt tomnt....jag är ledsen samtidigt som jag känner en lättnad vet inte själv hur jag ska beskriva det....

jag mådde så dåligt i går när vi kom till djursjukhuset och när dem kommed sprutan så visste jag att nu kan jag inte ångra mig.....men han hade inte ont och  bara sommnade in det gick fort och han sov så fridfullt....dem tog hand om honom och han fick en kista ...han kommer att kremeras och sen spridas påmineslunden bland dem andra hundarna.....

jag vet att jag valde rätt..det hade inte varit snällt mot hampus att ha han kvar bara för att man själv vill det...han var dålig och allt gick fort med honom...vetrinären mistänkte canser och tänk vad hade hänt om vi väntade....hans ögonvitor var helt illröda i går...nu har han fått det bättre....


james var med in så vi var där tillsammans...rose körde oss vilket jag är taksam för, jag hade inte klarat att själv köra....micke passade barnen hemma.....


det kommer att ta ett par dar innan man har vant sig framförallt vid små saker....i går tänkte jag kasta en godis jag inte gillade på golvet till hampus men kom på mig själv....att vi kan ha yterdörren uppe utan att man har en hund som smitter ut....ingen hundskål som står i väg i köket vid frysen somman måste flytta på för att komma in....hampus kommer alltid att vara med oss....wille blev ledsen i går kväll..då fatade han men han tar det bra...vi pratar en hel del...


farväl hampusen älskar dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards