Direktlänk till inlägg 12 november 2008

onsdag..

Av Veronica - 12 november 2008 19:19

ja i dag har jag varit ledig såå skönt...

jag och barnen var ute och krattade löv på trädgården men det blev inte allt fick dela upp det litte =))

båda var duktiga att hjälpa till jag krattade och dem la i högarna i skottkäran somwille sen körde och tömnde längre ner på tomnten....

sen ahde vi pannkakor med sylt och grädde...till kvällsmat hade vi hemma gjorda köttbullar....


vårt vatten beslöt sig för att försvinna pressis när jag står och rullar köttbullarna....svårt att få rent händerna....men james komhemstrax efter att jag var klar och fixade vattnet....var bara pumpen där ute som strullade....


ja wille har tappat den sista framtanden i över käken  =)) så nu har han tre tänder på rad som ärborta så han har ett stort glapp hihihi så sött....

max har varit på sin simmning i dag och varit jätte duktig...han älskar verkligen att bada och framför allt att vara under vattnet och att hoppa från kanten....=))

nä nu har jag inge mer och skriva och även om jag hade det så orkar jag inte hahaha kram och god natt

 
 
suzzie

suzzie

14 november 2008 19:00

hehe..fick bilden av mamma på wille utan tänder =p fan va söt han är =) hihi..

vilka söta ungar du har som hjälper dig så mycket =)

http://www.suzzie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards