Direktlänk till inlägg 17 november 2008

min hals

Av Veronica - 17 november 2008 21:46

den gör ont och är aldeles skrovlig....

så trött påatt vara sjuk...

har precis lagt på telefonen ....har pratat med en go arbetskamrat...

hon var tvungen att avliva sin hund i dag och jag vet ju hur det känns...

märkte att hon uppskattade det och behövde nån att prata litte allt möjligt med =)

snart ledig två dar jobbar i morgon ocksåsen så är jag ledig två dar..funderar på om jag skulle ta och baka litte bullar med barnen då =)) alltid gott ha ha litte sånt i frysen när man är sött sugen eller får besök...


snart dags att börja julpyssla litte med barnen....

i helgen så har jag fått tillbacka min urgulliga man som jag gifte mig med hihih

han lagade maten (har han gjort mycket på sistone)

han har varit riktigt konstnärlig...lagt upp maten på ett fint sätt på talrikarna....

annars bryr han sig inte om det för det ska ändå ner i magen brukar han alltid säga hahaha

dessutom är han mer kramig av sig...

en förändring och två egenskapper jag verkligen uppskattar och tycker om....då känner jag mig verkligen älskad =))


jag MÅSTE verkligen komma igång med träningen igen..har gått tre veckor nu inte bra...men man ska ju inte tränna när man är sjuk heller...

dessutom har tiden bara sprungit i väg hinner ju inget...

när jag såg mig i spegeln i dag så kännde jag mig bara såå tjock och full..

känner att det är tråkigt att jag inte orkar lägga ner mer tid på utseendet..

sen är det ju inte allt men man vill ändå känna sig kvinnlig och snygg....

jag skiter fulständigt i vad andra tycker men man vill känna sig fin för sin egen skull och för sin partner...

måste bättra mig...

därför behöver jag träningen så jag gör något nyttigt i stället för att äta en massa onyttigt...

har kommit in i en sån små ätar period nu vilket inte är bra...

det sjuka är att jag inte ens är sugen på det..blir att man bara äter för att ha något att äta på....

det är verkligen min stora svaghet...

och så äter jag mer för att jag är ledsen över att jag gått upp i vikt och mår dåligt...en ond cirkel hella tiden...

MÅSTE bryta den..men som sakt jag har verkligen inte orken till det just nu...


det är konstigt vad man gör och tar till när man mår dåligt, när man mår bra...

 james är hemma igen....han har problemmed knäna..han ska till läkaren på tor se vad dem säger..

inge bra vi har inte haft en hel lön fån honom på flera månader..

han känner efter hella tiden mycket mer nu såman märker verkligen att han inte trivs med jobbet...

men det är ett jobb och i dag är det inte lätt att få ett nytt....man är rädd om det man har...

när han har körkort så får han litte andra möjligheter än vad han har nu..


nä om man skulle ta och göra sig i årdning för natten och försöka komma i säng i tid....

är trött och behöver vara ut villad på jobbet i morgon...

och blir det kallt i natt som i går så måste jag skrappa rutorna i morgon innan vi kan åka....

god natt



 
 
Inger

Inger

22 november 2008 17:25

Hej sötnos! Ville bara säga att du är en av dom vackraste personerna i mitt liv, både på utsidan och insidan. Jag vill att du ska veta det och försöka förstå att du är det också! Älskar dig och va bra att J har hittat något han kanske tycker är roligt. Kanske ska bli kock ;)...Massa pussar. Love you.

http://www.litentanke.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards