Direktlänk till inlägg 28 november 2008

höst igen..

Av Veronica - 28 november 2008 00:22

ja ha då var snön borta....

nu har det blivit höst rusk med en massa regn och tio gradet varmnt..

tycker att vädret kan ju ta och bestämma sig nu hur det ska vara...

jag blir sjuk av dessa omställningar...

är små förkyld hella tiden men det vill inte bryta ut ordentligt...har ont i halsen...

men måste hålla mig frisk..ska jobba helgen...


 nästa helg är jag ledig i gen och då får jag ta och börja med en del av julbacket...annars kommer jag inte hinna...

ska göra lusse katter och frysa in...sen ska det bli julgodis men det blir det inte förän sista helgen innan jul för annars är allt slut innan julafton hiihih

har tre gotte grissar här hemma plus mig själv =))

ajj min arm har ont i armen den sticker och värker precis som växtverk skit jobbigt....

ska strax lägga mig och sova har varit uppe tidigt i dag..


var till logopeden med max i dag...han är bara för finurlig...

han satt hellt knäpp tyst....

har aldrig varit med om att han sutit tyst så länge inan hahaha

men det kom några ord på slutet hahah

han kunnde inte hålla sig =)

ska tillbacka till våren och se så att han fortsätter att utveckla pratet...

nä nu har jag inget mer att skriva i dag..

god natt

 
 
suzzie

suzzie

28 november 2008 01:50

har han börjat prata mer nu så man förstår honom???

http://www.suzzie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards