Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Veronica - 7 juni 2009 22:14

oj vad tiden går.....

har varit supper slarvig med att skriva på sistone..men´nu är jag tillbacks och ska försöka sköta skriv andet...


ja vad har då hänt här..hmmm vet inte ens om jag kommer ihåg allt...

på jobbet har det varit stor bråk mellan några av personalen så det slutade med att en av tjejerna blev för flyttad till en annan avd...vilket var helt onödigt för bråket var från första början helt onödigt...det blev en höna av en fjäder....


barnen växer så det knackar båda två..

på tor har wille skol avslutning hellt otroligt att han har gått ut åk ett redan och ska börja tvåan till hösten...

max har haft grill kväll och cirkus föreställning på dagis..

han var en chimpans vilket var väldigt passande på honom hahahah

dem var sååå sötta...


i helgen så firade jag och james tio år tillsammans....en tredje del av mitt liv har jag levt ihop med honom...helt sjukt när man tänker så...

vi blev barnfria för han syster var snäll och hade barnen över natten så vi fick tid för oss själva vilket vi verkligen behövde...

vi var och bowlade sen lagade vi suchi hemma och hade litte vin =)) mmm väldigt gott...

sen spelade vi wii och myste och såg litte på film innan vi sloknade hahaha

det var så tyst att vi båda blev litte ställda och inte visste riktigt vad vi skulle hitta på....

sen så i lör kom max hem medans wille sov borta en natt till...

i går grillade vi och mysste..


ska försöka så att vi kan få en dag i månaden då vi kan göra vad vi vill utan barnen vi behöver det...förhållandet behöver den näringen det ger....

vi kommer ju inte annars i väg på något tillsammans...

just nu ahr vi det jätte bra tillsammans igen...har kommit förbi den jobbiga fasen vilket känns jätte skönt....


jag håller på och föärlorar en vän känns det som en som jag bryr mig väldigt mycket om....

rose har blivit helt anorlunda..

hon är besat av att gå ner i vikt vilket har lett till att hon mer el mindre slutat äta för att gå ner 15 kg till...det har medfört att hon tuppat av tre gånger på jobbet...

hon och hennes man ska ev skiljas..dem har flyttat i sär och hon har haft en affär med en kille som inte alls är bra..han är krinminel och en riktig gangster....

hon missköter jpbbet på resturangen så mycket att hennes kompanjon har fått nog och nu krävt att antinge hon el han tar över den andres del av företaget....

vilket har gjort att hon har gett upp resturangen och nu står med lån och ingen inkomst...ingen man..och killen har dumpat henne för nu är hon inte intressant längre när hon inte äger något företag så hanhar bara varit ute efter hennes penngar...

hon dricker smått hella tiden...

hon förlorar alla vänner....hon ljuger för alla

och jag vet hellt enkelt inte vad jag ska göra......vill inte att det ska gå snett för henne hon är såå lätt påverkad nu...


nu har jag bara fem veckor kvar till semestern sååå skönt längtar verkligen...

nu har jag ont i huvudet och behöver komma i säng ska upp tidigt och jobba i morgon...

jag mår väldigt konstigt men det bryter inte ut något...

ska snart skriva snart igen lovar =))

god natt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards