Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Veronica - 15 juni 2009 22:20

fy vad jag har det trist...

orkar inte göra något

får inte i mig nån mat

läser jag el ser för mycket på tv så får jag dunder huvudverk

jag vill bara bli frisk igen....

god natt


Av Veronica - 15 juni 2009 13:10

vacknade inte förän kl tolv i dag....

trode inte att jag hade sovit så länge och barnen hade varit så tysta....

dem är för sötta...

dem har varit lugna hela morgonen för att jag skulle få sova nu när jag mår dåligt =))) och wille hade fixat frukost till dem...dem hade till och med hämntat in posten hihih

har jag inte världens goaste pojkar eller???? =)


jag har fått i mig två mackor i dag men sen började jag må litte illa igen så helt ok är jag inte än...men jag mår mycket bättre än vad jag gjorde i går....

har fortfarande ont i huvudet men tänkte ta mig en dusch så brukar man må litte bättre effteråt....


här lyser solen fortfarande med sin frånvaro =( trist...

undrar när solen ska komma igen...vill ju börja sola och bada...

snyft...


nä nu kommer jag inte på något mer att skriva för stunden ha en bra dag alla...

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards