Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Veronica - 14 juni 2009 14:39

fyyyyyyyyyyyyyy vad jag mår dåligt har ont i hela kroppen kan knappt ligga ner men orkar inte sitta riktigt heller och gå kan jag inte alls för då svimmar jag.....

har jobbat i helgen och skuille ha jobbat i dag med men det blev inte såååå

började må illa i går kväll och sen bröt det ut så nu är jag sjuk och bara hoppas att jag blir frisk snart...

har så ont i mitt huvud men kan inte ta någon tablett blir för starkt för magen och jag får knappt i mig nån dricka el något annat heller för den delen....


hade varit skönt med en dusch men vet inte om jag orkar el vågar ställa mig där inne..


nu kan jag inte spela wii i dag ju =( jag som har börjat spela det en timme om dan....har kommit långt på wii fitness och lyckats öppna öpp en massa nya övningar....

är ledig till på ons.....då ska jag väl förhoppningsviss må bättre....

nä nu måste jag villa litte...

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards