Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Veronica - 18 juni 2009 22:24

i dag har jag kunnat fungera mer normalt igen...

men nu är jag helt slut och har ont i hela kroppen..

har varit och handlat hem mat och sen har jag storstädat hela huset och tvättat...

i morgon kommer det över en massa vänner och firar midsommar med oss...

just nu väntar jag på att den andra maräng bottnen ska bli klar..

ska ha en marängtårta med jordgubbar i morgon tänkte jag =))

och i morgon ska jag baka bröd i långpana som är jätte gott...

så skoj och göra sånt när man ska få besök...


james har fått i årdning ungarnas fyrhjuling i gen...foto kommer sen årkar inte fixa med det i kväll...

jag ska ta en dusch och sen krypa ner i sängen och sova....

börjar bli förkyld nu i stället.....=(


jag fick hem en svart lång klänning från h&m idag som jag bestälde för evigheter sen =)

hade glömnt bort den hahahha

den var jätte fin så den behåler jag....

jag älskar klänningar det är det bästa jag vet hahahah

mamma älskar väskor och stora klockor

sus är tokig i skor och bikinin

men hmm vad inger gillar att köpa mest av vet jag inte...dåligt det måste jag luska reda på =)


nä nu ska jag gå och kolla min maräng

ha en riktigt trevlig midsommar i morgon..det ska jag i alla fall ha

kram och god natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards