Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Veronica - 22 juni 2009 23:00

hej hoppas alla har haft en trevlig midsommar det har i alla fall vi haft...

vänner kom över och firade med oss och det blev en väldigt lyckad kväll förutom att james brände vårat köt så att det var som kolbitar hahhaha

vi åt en massa god mat och hade både marängtårta, kladkaka och jordgubbar till effterätt =)

nu har jag börjat hobba igen...har bara tre veckor kvar innan jag har semester ska bli sååå skönt =)

har redan börjat min ner räckning litte.....


nu ska bara solen komma så man kan sola och bada litte också...

i morgon ska jag till tandläkaren urk hade gärna sluppit...

tycker inte om att gå till tandläkaren...

sen ska jag klippa mig..ska fortsätta ha det kort över sommaren och sen till hösten ska jag nog börja spara det till långt igen tror jag...vi får se hur det blir....


jag har blivit med bjuden på en fotografering i malmö...

vi blir sminkade och dem fixar håret... man tar med sig tre ombytten kläder och sen blir man fotad av proffs...

kostar inget..bara fotona om man vill ha dem...

ska bli litte skoj men ajg är litte orolig för jag är inte speciellt fotogeniska av mig...

och för blyg för att posera men det ska bli skoj i alla fall hihih

snart bara en månad kvar innan jag fyller 30...

hm innan tyckte man det lätt så gammalt men det är det inte och nu när man är i den åldern så är det ingenting..jag känner mig fortfarande som 25..

40 däremot låter jätte gammalt men jag ahr ju tio år kvar till dess hahahah

nä nu måste jag få litte sömn i ögonen om jag ska årka med dagen i morgon...

sov så gott

kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards