Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Veronica - 25 juni 2009 23:10

ja denna veckan har jag jobbat..

jag var hos tandläkaren i tis och blev riktigt förvånad när jag skulle bet...blev inte så dyrt som jag trode..

kostade bara 520 kr =)) och det var för en lagning...jag fick nån rabatt på

480 kr...


i dag var jag ledig och då passade jag och barnen på att åka till skånes djurpark med moa och jessi...

vi hade fika med oss och gick där i 2 1/2 timme =)

i morgon så ska vi åka och bada om det är fint väder..man får passa på och njuta av solen när man är ledig för sen jobbar jag i helgen i gen...


det var full fart till rutchkanan på djurparken också hahahah

max var helt lycklig dem glömde till och med bort att tita på björnungarna hahaha


men dem var inte så speciellt goa i morse..jag trode jag skulle strypa dem..

jag hade ont i halsen efter att ha fått skälla på dem...

max bölade för allt och wille var sur som etika och så bråkade dem och retade varandra så att det blev ännu värre....

men sen efter vi kom i väg så blev det bättre som tur var....


ville sov över hos moa här om kvällen och ska ev sova över hos henne i morgon kväll också =))

han tycker det är skoj och så får ju han och max vara i från varandra litte...

wille hade varit litte ledsen på kvällen när han skulle sova för han saknade max =)))

nä nu ska jag sova så jag orkar med dagen i morgon....

god natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards