Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Veronica - 9 juni 2009 20:51

ja då har ännu en dag passerat....

i dag så har wille varit hos tandläkaren på kontroll..allt såg bra ut...ett pytte håll i ena mjölk tanden men det gör dem inget åt...inte om det inte skulle bli större eller att han får ont...

max fick litte banan lack på sina fram tänder =)))


sen var vi och handlade hem mer bananer...har tre apor i huset som äter bananer i mängder...dem är alltid slut hahahaha

annars har vi inte gjort något mer vettigt i dag....bara tagit det lungt....

barnen har varit ute och hoppat på studsmattan en stund och så har dem spelat litte wii.....


i morgon ska wille till skolan i gen...sista dan innan avslutningen...

i dag har jag ont i huvudet och tanden, ont i kroppen och känner mig sjuk och små ont i halsen men inget händer inget som vill bryta ut så man kan bli frisk ...vet inte vad det är men jobbigt är det i alla fall...haft så i tre veckor nu....


nä nu ska jag läsa litte och sen lägga mig...

god  natt

ps vill min söta syster yster göra något skoj med min sida????? om du har tid puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards