Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Veronica - 11 juni 2009 18:34

fy tussan vad jag är trött och har ont i huvudet...dessutom börjar jag få ont i halsen...

hade varit bättre om jag fåt en förkylning som brytit ut så att jag hade kunnat bli bättre nån gång....

fattar inte vad det är med kroppen...

jag har haft ont i huvudet i tre veckor snart....nu är det inge roligt längre....

och så ska man jobba i helgen urk ser inte fram emot det alls men jag blir inte bättre av att vara hemma heller....har ju varit ledig i 4 dar nu...


får snart besök av svärmor =( dem skulle komma förbi och lämna några skor till jessi så då passade dem på att komma hit..vilket är bra ...ett steg i rätt riktning....


i dag har bara varit en sån där trist dag när inget har varit skoj och barnen har bara bråkat och tjafsat....max sommnade i soffan och wille har hjälpt mig med middagen i dag =)))

nu är dem glada och snälla igen och max står och spelar wii...

jag ska också snart spela...jag ska köra en timme om dagen hade jag tänkt det borde göra susen på kilona =)))

vi har wii fitness brädan nämligen....max står och rokckar rock ring och han är bara sååå sött ska se om jag kan få någon bra bild på det och lägga upp =)))


nä nu ska jag försöka göra något nyttigt....eller inte hahaha

god natt

Av Veronica - 11 juni 2009 13:40

ja då har wille haft sin skolavslutning i dag =)))

max var jätte duktig som stog där i 2 1/2 timme.....han blev litte rastlös på slutetet men det är ite så konstigt..blev ju varmnt inne i gympasalen och massa folk var det ju också....


har laddat upp nya foton på dem som är tagna i dag =)))

visst är wille fin i sin skjorta??? =)

dem är sååå söta båda två...


sidan blev jätte bra sus tack =)

och tack för tröjorna till wille jag skulle skriva och tacka för dem varje dag men glömnt det hela tiden...

wille blev glad och dem passar den svart är litte stor men han växer ju snart i den men den blå var perfect...så tack och wille säger också tack inger =)


nu ska jag i väg ut en sväng behöver ha mer bananer hem till mina små apor....var inte jag precis här om dan i väg och handlade bananer??? hmm jo jag tror det men dem försvinner ju så fort....

kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards