Alla inlägg den 11 september 2008

Av Veronica - 11 september 2008 19:17

I dag har jag varit iväg på sim tränning med wille.....han gjorde mig riktigt stolt i dag...

Han har haft problem med vatten och sitt sjölvförtroende...han utvecklas mer och mer för varje termin som går...då vi började så vägrade han att släppa basängkanten och var rädd för allt och vägrade prova...men nu så dycker han han älskar att vara under vattnet ( precis som sin mamma hiih)


Föra terminen så vgrade han att ligga på rygg och flytta han ville inte för han vågade inte...i dag så låg han nästan och flöt av sig själv han höl mig litte i händerna men provade även att släppa och det gick jätte bra....man märker att så fort han klarar något och får beröm så blir han mer självsäker och vågar mycket mer...nu älskar han att gå på simmningen....den stora prövningen vi har kvar är att han ska våga vara i den stora basängen...han vägrar för tillfälle att gå i pga att han inte når botten där men de lär komma snart det med...han mognar ju äldre han blir =))) men jag känner mig såååå glad när jag ser honom bli glad när han har klarat något.....


I går blev jag också stolt och imponerad av honom...han hade lekdag på skolan och hans grupp skulle iväg till en riddskola där dem fick prova på litte olika saker....kvällen innan var han litte orolig för dem skulle få rida på hästarna och han visste inte om han skulle våga men DET GJORDE HAN!!!!! han hade ridit tre gånger på en vit häst och han var stolt som en tupp när han berättade det hahahaha den hade galoperat också =)

Jag vågar inte rida vågar inte ens sätta mig bara på en hästrygg, knappt jag går fram till en häst...är väldigt höjdrädd....så att min son gjorde det som annars är väldigt rädd och försiktig av sig var imponerande =))


Nu är det dags att få dem små i säng..dessutom måste jag leta fram några fina kläder till i morgon då wille ska ha fotografering....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards