Alla inlägg den 17 september 2008

Av Veronica - 17 september 2008 22:18

så här blev godingen efter klippningen....litte skilnad i alla fall men han har fortfarande kvar sin vilda frisyr hahaha han fick dessutom blåa prickar i håret men de suyns inte för de försvan fort...

max

Av Veronica - 17 september 2008 22:06

i dag har man varit ledig vilket var skönt men man har ändå fullt upp...i dag har max varit hos frisören och klippt sig litte han var så duktig....sen på kvällen blev det simlektion.....han har börjat gilla att vara litte under vattnet vilket är skoj han älskar verkligen att bada ..han är sin mamma upp i dan med det för james är mer en badkruka hahaha


va tycks om före och eftr bilden på min söt nos =)) ?!!


william berättade i kväll att han inte fick vara med på idrotten och anledningen var för att han hade glömnt gympapåsen på skolbussen...unge!!!! sånt ska mna säga direkt så jag har inte kunnat ringa om de i dag och i morgon har han ingen skola så jag får bara hoppas att chaffören har lämnat in det i skolan el att han har de kvar på bussen så wille kan ta de på frdag...alltid samma buss chafför på morgonen....


james har klippt gräset i dag vilket verkligen behövdes....och själv har jag haft huvudverk vilket är skit jobbigt jag känner litte i halsen också så man börjar väl bli sjuk...går ju mycket sånt nu i skolorna och på jobben....fy vad det har blivit kallt ute nu....känns som vädret skippade hösten och satsade på vinter direkt..fick ta fram min tuna vinter jacka i dag för jag frös så dant.

nä nu får man väl försöka sova ( inga problem hahaha ) så man orkar upp i morgon och jobba

god natt

 (efterbilden på max kommer separat)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards