Alla inlägg den 29 september 2008

Av Veronica - 29 september 2008 14:13

jag tror jag blir tokig snart...VAD SKA MAN GÖRA!!!!! max driver mig till vansine ibland i dag har han hält ut en massa dricka på vardagsrumsbordet och där stog min data mitt i allt det blöta som tur var verkar den funska som den ska....sen hade han stökat ner något kopiöst...jag vet inte vad jag ska göra med honom och alla hans påhitt...han är helt otrolig...och har har världens värsta tre års trots...inte van vid det har ingen anning om vad man ska göra wille hade aldrig någon sån trots ålder.....jag blev tvungen att gå ut och gå en sväng för jag var såå iriterad......UNGAR!!!!!


vädret har blivit så dåligt nu...trist med höst och vinter jag är mer en sommar och vår tjej.....om man hade kunnat gå i ide eller inte behövde gå ut så mycket så hade jag kanske kunnat tycka att vintern är myssig.....

nu ska jag städa och komma på vad man ska ha till middag här hemma.....kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards