Alla inlägg den 13 september 2008

Av Veronica - 13 september 2008 23:39

I dag har jag tagit det lungt men ändå fått en del gjort...har storhandlat och så har jag suttit med min stora hobby..nämligen och pärlat fick en hel del nya halsband gjorda med tillhörande örhängen =)) jag älskar verkligen att sitta och pyssla med detta för att det är skoj, det hjälper mig att slappna av om jag är stressad och det får mig att må bra om jag känner mig nere....en supper bra terapi med andra ord hahaha


i kväll var jag i väg med rose ( min ena bästis, vi pysslar ihop och säljer våra smycken tillsammans) på ett smyckes party som vi hade inbokat..har ett par till på gång =) det är alltid så skoj när nån uppskatar ens arbete och gillar det man gör...dessutom sitter det aldrig fel att få litte extra penngar iblad heller =) Jag blir lika glad varje gång jag får något sålt....det är verkligen en bra bekräftelse...man själv tycker aldrig att de är tillräckligt finnt och bra det man gör....

TÄNK!! om man hade haft obegränsat med penngar så man hade kunnat handla precis så mycket pärlor man ville ha och vilka man ville..eller att man hade tillgång till en pärlaffär där man fick plocka obegränsat när man ville =)))) de hade varit underbart hihih

i dag blev det bara en massa prat om pärlor....ska nu fortsätta att läsa i min bok som jag håller på med ...den är såå spännande att jag har svårt att lägga ifrån mig den....god natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards