Alla inlägg den 28 september 2008

Av Veronica - 28 september 2008 20:49

varit extra fartfyld....

i fredags så firade vi james födelsedag och våran bröllops dag tänk att det har gått ett helt år sen vi gifte oss...känndes som det var i våras som jag planerade vilka blommor jag skulle ha....jag gjorde en fin middag och så hade vi vänner här =)


i går så var jag iväg med några tjejkompisar och handlade barnvagn då en av dem ska ha barn i feb =))) sen när vi kom hem så hade vi kommpisar här och vi hade en litte fest med middag (inge märkvärdigt)...det blev väldigt trevligt och killarna blev sååå onycktra hahahahahah vi kom i säng runt halv två på natten ......


i dag har jag varit på shoping med två tjejkompisar...för min del blev det en väldigt billig historia hade inga penngar över huvud taget att handla något för så jag fick titta och prova saker hahaha dyrare blev det däremot för min ena kompis hahah jag fick väldigt ont i fötterna tog på mig helt fel skor..man ska inte ha klackar när man går på shoping men trode inte det skulle bli så länge dem skulle bara ha ett par jeans och strumpbyxor men som sakt det blev en hel del mer hahahaha jag brukar vara länge i affärer men jag har träffat min överman...sara är störe expert än mig på att ta god tid på sig hahaha så alla vägrar gå med oss så vi får shopa tillsammans hahahaha

blev sent hem så det blev bara ravioli till mniddag


nu så siter jag och slappar i soffan.....


(ja barnen har fått sina tröjor..tack så mycket dem var jätte fina=) )

god natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards