Alla inlägg den 12 september 2008

Av Veronica - 12 september 2008 21:28

ja då har snart ännu en dag gått....är helt slut i dag har jobbat för fullt i dag på jobbet....har massa nya ansvarsområden att lära mig och ta hand om..ska dessutom på två utbildningar via jobbet i nov...ska bli litte skoj...alltid skoj att utveckla sinna kunskaper..man kan aldrig utveckla sig tillräckligt, man lär sig alltid nya saker...


i dag har vi haft riktigt kallt här har känts som vinter ute....och dessutom har jag en man som är förkyld och en litten kille som börjar bli och jag själv känner också av att jag börjar få en förkylning har jag tur så går den tillbacka..har inte tid att vara sjuk inte ork heller...finns ju roligare saker än att vara sjuk...jag avskyr verkligen denna årstiden på året när det är mörkt och kallt...visst kan det vara myssigt också om man kan sitta inne och inte behöver gå och jobba...då ska man ligga i soffan med en bra bok el en bra film, en kopp te och en varm filt....men tyvär så ser ju inte ens vardag ut så att man har tid att ligga så och njuta nån längre stund för även om man är ledig så är de något annat som behöver göras .....

nu ska jag försöka få mig den där myssiga stunden =)) men först måste jag få små möss i sängen vilket är lättare sakt än gjort hihih god natt


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards