Alla inlägg den 23 september 2008

Av Veronica - 23 september 2008 21:49

jag längtar verkligen efter att resa ..vart spellar ingen roll bara åka...så många ställen jag vill se ...haft en helg på manhattan, london åkt på solsemester till thailand,mm det finns så otroligt många resmål som man kan åka till men det krävs penngar vilket man inte har =( dessutom så ska man ju kunna ta ledigt från jobb och allt och bara kunna åka....

jag är så sugen på att bara kunna boka en sista minuten resa nån stans....


man blir inspirerad och intresserad av det när alla runt omkring en åker på olika håll... perfect om man ska åka nån stans då har man massa ideer och tips =)

skulle vilja vinna en massa penngar så at man klarade sig så att man det första kunnde göra var att säga upp sig och sen bara ge sig ut i världen och se litte....nä god natt nu ska jag lägga mig och sova och drömma vidare  =)))

tis

Av Veronica - 23 september 2008 15:19

hej svejs ja då sitter man här i soffan och lidder av min verk i kroppen...får gå till en läkare om det inte släpper snart...

i dag är jag ledig såå skönt sen jobbar jag två dar och sen ledig i hella fem dar yes hahahaibland kan man pricka in det riktigt bra på schemat...

just nu sitter jag och lyssnar på `get so fly´ den är jätte bra videon finns på you tube och heter

Baby Bash Ft. Frankie J - Suga How U Get So Fly

en av mina favoriter just nu....


här är sålungt och skönt lillen sitter vid james data och spelar hahaha ska börja i tid han är lika data tokig som dem andra två killarna i huset hahaha

wille är hemma och leker hos en klasskompis och james är och jobbar fortfarande...så man har tyst och lungt här hemma vilket man behöver för sen är det full fart igen....men jag sitter inte bara och latar mig utan är litte nyttig också håller på och tvättar här hemma och har plockat in disk m.m =)


i kväll efter middan ska jag ta en långpromenad hem till rose sen ska vi hem till mig och pärla litte =)) ska bli såå skönt att sträcka på benen litte och få frisk lufft jag känner i hella kroppen för att träna....funderar på att kolla om det finns några platser kvar på bugg kursen här i höör som är på torsdagar skulle vara skoj men så drar man sig litte för att gå själv....


hmm om man skulle börja med middan kanske james är hemma om 45 min....fast å andra sidan så går det fort...


min pojke har blivit såå stor tänk nu sitter man och gör läxor med honom hellt otroligt....ha en bra kväll kram

ont

Av Veronica - 23 september 2008 15:08

go dag.. nu har tiden sprungit iväg igen..

i går var det fullt upp hella dan..jobbade till 16 sen så var det iväg till skolan och ha utvecklingsamtal i skolan med wille och hans fröken..hon hade inget negativt att berätta tycket han var en väldigt go kille som alltid var glad...det enda var att han var litte för prat glad i klassrummet hhahaha inte att han sitter och stör och skriker utan att han har så mycket att berätta att han har svårt att vara tyst långa stunder hahahah men vilka barn  har inte det i den åldern....


sen var det hem och äta göra mate läxa med wille...sen på kvällen satt jag och pysslade och gjorde litte halsband ihop med rose =) vi satt til kl  12 i natt...var skoj vi drack te och snackade medans alla andra i huset låg och snarkade för fullt hahaha

roe gjorde ett jätte fint rött halsband till mig i precent jag ska göra ett i vitt till henne hihihi man tycker alltid att andras är mycket finare än sina egna..men då är det bra att ha någon annan att byta med =))


jag har fått såååå jäkla ONT i svanken och uppåt i ryggen har haft det ett par dar varit öm men sen i går så gör de riktigt ont och det verkar inte vilja bli bättre heller vet inte vad jag ska göra el vad jag har gjort...mest troligen har jag sträkt mig och lyfft fel på jobbet eller så har jag en inflamation....inge vidare att gå och ha ont hella tiden ..blir svårt att kunna göra saker då..

nä så såg min måndag ut....ha de bra till nästa gång

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards